Payroll & HR

In België zit de loonadministratie erg complex in elkaar. Deze kantoren werken samen met één of meerdere sociaal secretariaten. Zij analyseren uw loonadministratie en zorgen voor een correcte en efficiënte verwerking op maandelijkse basis. U krijgt een vaste contactpersoon die uw loonverwerking en de aanvullende administratieve taken afhandelt (contracten, afleveren documenten, enz.). Zij geven u een snel, accuraat en praktisch antwoord op al uw sociaal-juridische vragen. Deze kantoren bemiddelen tussen ondernemers & sociaal secretariaten. De dienstverlening kan verschillen. Sommige kantoren verlenen services mbt bedrijfsleiders, anderen ook mbt werknemers. Staat voor personeelsbeleid. In samenspraak met diverse sociaal secretariaten, verzorgen deze kantoren de opstart en opvolging van jouw loon- en personeelsdossiers en de daaraan verbonden formaliteiten. Tot en met de aanwerving en selectie van personeel. Sommige kantoren zijn ook klankbord voor alle HR-gerelateerde onderwerpen en projecten. Mogelijke dienstverlening Optimalisatie loonbeleid - De opmaak van arbeidsovereenkomsten en -reglementen - Ontslagbrieven - Policy’s allerhande - Loonbrieven en alle daaraan verbonden sociale en fiscale documenten - Loonbeleid - Invoeren van loonbonusplannen (CAO90) - Ontslagprocedures - Aangiften economische werkloosheid - Alternatieve verloning - Opvolgen van de sociaal-juridische actualiteit